♥♥♥

Ännu en helg går mot sitt slut.. En ny arbetsvecka påbörjas imorgon.. 4 kvällar framför mig på jobbet.. Så ännu en vecka kommer bestå av träning och jobb och inte så mycket annat.. Har till helgen sen en skön 3 dagars ledighet som jag ser framemot.. Midsommarhelgen ser lugn ut för min del.. Midsomamrafton har jag inga planer för alls.. Tar det som det kommer... Lördagen däremot kommer spenderas med härliga Caroline! Jösses det var längsesen vi var ute så det ser vi framemot enormt mycket! En helkväll med henne och ett gäng tjejer till blir det för oss.. Lite gott att äta på Harrys sen blir det party all night long! Har inte gjort mycket annat än jobbat och tränat senaste veckorna så att komma ut och göra nåt kul är välbehövligt..  Slå klackarna i taket! Söndagen sen lär spenderas i sängen och på soffan.. Äta bakismat och dricka en massa coca cola..

Livet rullar på och går sin gilla gång för övrigt.. Det blir en hel del tv-tittande nu med en massa fotboll.. Ganska trött och sliten känns det som till och från.. En förklaring kan vara mitt låga blodtryck tillsammans med allt man ska hinna med att göra.. Så idag blir det en skön vilodag för min del.. Sängen kommer nog locka ganska tidigt ikväll.. När ista fotbollsmatchen för dagen är spelad somnar jag nog som en klubbad säl.. Ladda om batterierna inför träning och jobb imorgon.. 4 veckor kvar till semestern börjar.. Med den kommer förhoppningsvis det fina vädret oxå..

Bland himlens alla Änglar
Är du den Finaste ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0