Ännu ett inlägg kan ni tänka er :O

Idag bjuder jag faktiskt på ännu ett inlägg här i min lilla blogg.. Har kanske inte väldigt mycket intressant att berätta men lite har man hunnit med under dagens gång.. Tog mig en lugn förmiddag här hemma och gjorde inte många knop.. Mös i soffan och kollade in lite tv.. Sen ringde mammsen som berättade att hon och Jan var på väg mot fina Helsingborg.. Underbart vad glad jag blev!!! Jag körde iväg och tvättade bilen som planerat.. Har även städat den på insidan och slängt ut lite skit som man hade samlat på sig.. Torkat av hela bilen invändigt.. Bara mattorna kvar som ska tvättas och så ska den dammsugas.. Något jag tänkte pyssla med imorgon.. Skönt att ha en ren och snygg bil.. Särskillt nu när det är lite bättre väder så bilen håller sig ren lite längre.. Blev därefter att träffa Mamma och Jan.. Åt mat på Max och pratade en massa *myys* Man önskar många gånger att man bodde närmre dem.. Vi träffas alldeles för sällan :-/ Även pappa och syskonen saknar man.. Efter pratstunden och maten med dem så körde dem vidare mot väla medans jag begav mig ut till Caroline.. Har suttit där ute och traggat bort eftermiddagen sen.. Alltid lika kul och välbehövligt för oss båda.. Glad att man har alla dessa fina vänner som ställer upp och finns där! Caroline du är helt klart en utav dem bästa! Tack för hjälpen med ja du vet vad igår och så!! <3  Skulle varit ute på min joggingtur innan idag oxå men det hanns inte med då mamma och Jan gick före så klart.. Har fått ner lite mat i magen så om jag vågar övervinna min mörker-rädsla så snörar jag på mig löpskorna och springer en runda strax när maten lagt sig i magen.. Annars tar jag en halvtimme på min vibrateplate istället..

Imorgon kör jag mot Hässleholm.. Ska mysa med underbara Jeanette! Saknar min härliga gumma ju! Hon är så fin i sin stora fina mage! Som jag kommer sakna den när plutten kikar ut ju! Men å andra sidan så får jag ju mysa maaaaaaaaaaassor med bebis då! Mmm snusa och lukta och mysa! Och vem kommer vara VÄRLDENS STOLTASTE GUDMOR???? Japp jag så klart!!!! =D Längtar efter pysen/pyselina! Ska även köra ut till min bror tänkte jag då mamma och Jan ska dit på besök och även min ena syster.. Inte ofta vi samlas ju.. Se hur stor lillkillen har blivit *nyfiken* Tänk han är redan 3 månader snart.. Vart tar tiden vägen?? Oj oj oj... Därefter kommer nog dagen vara på sluttampen för min del imorgon.. Ska försöka hinna med en joggingtur imorgon oxå innan sängdags.. Sen gäller det att ladda batterierna inför tre nätter på jobbet.. Hoppas dem går fort för när dem är över är det äntligen söndag och jag packar väskan och drar till hjärtat i göteborg i hela 5 dagar!! Massa massa mys.. Saknar honom så otroligt mycket!

Nej dags för mig att pyssla med lite vettigare saker än att sitta här
Tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0