Fredagsmys

Massor med stooooooooooooooooooora grattiskramar till min allra finaste Kellie!!!
Min bästis - Tess prinsessa blir 1 år idag!
  


Hoppas alla ni läsare har en mysig fredag med massor av fredagsmys.. Själv sitter man nu och väntar på att maten ska bli klar så man kan få lite gott i magen.. Har precis storstädat hela lägenheter.. Oj oj vad gott det luktar här nu.. Och snyggt är det! Skönt att ha det färdigt inför helgen och slippa det sen eftersom man jobbar i helgen.. När maten har glidit ner i magen är det dags att sätta sig i bilen och köra ner mot jobbet.. Denna natten och en till sen är jag långledig.. Efterlängtat kan jag tala om!  Ledig i hela 5 dagar! Kan ni tänka er!! Nästan så jag själv blir lite chockad faktiskt.. Men skönt ska det bli..  Åker upp till Göteborg så klart på söndag när jag sovit några timmar efter jobbet.. Sen spenderar jag mina lediga dagar där uppe med massor av mys, kärlek och roligheter.. Ska träffa härliga Angelica oxå i dagarna där uppe.. Sen tänkte jag ta mig en tur ut till Frölunda och hälsa på familjen jag spenderat mycket tid hos som lite mindre.. Blir härliga lediga dagar.. Det känner jag redan nu..

I dagarna har det inte hänt så mycket så har inte allt för många roliga meningar att skriva.. Men man kan inte alltid ha glödande fingrar.. Ibland behöver dem sin vila dem oxå..  Dem lär ju få jobba om några timmar på jobbet ändå så.. Ska kika läget när jag kommer ner om jourrummet är ledig imorgon för då sover jag på jobbet.. Skönt att slippa köra hem på morgonen.. Så hör ni inget från mig så vet ni var jag har tagit vägen =)

Dags att kika till maten och även klä sig så man är redo sen..
Mys lite extra för mig oxå ikväll och ta vara på varandra!


Saknar mitt <3


Kommentarer
Postat av: mammafiia

Ha en bra helg på jobbet gumman.

Kraaam

2010-03-19 @ 19:56:58
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: Anonym

Låter som trevliga planer inför dina lediga dagar :-) Ha så kul!

2010-03-21 @ 12:31:36
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0