Jobb jobb jobb och lite annat

Det är lite ont om inlägg här i  bloggen för tillfället då man jobbar en hel del.. Sen ska man ju hinna med allting annat här i livet.. Hemmet, vännerna, familjen, kärleken, ja allt som hör livet till helt enkelt.. Så bloggen blir lite bortprioriterad.. Tror inte ni saknar mig allt för mycket ändå.. Vet inte hur många som läser min lilla bok heller.. Så vet inte hur många som saknar mig ;-)

Just nu är det full fart på jobbet.. Mycket att göra så man är ganska så trött när man kommer hem efter ett arbetspass.. Innan har man satt sig ner vid datorn och skrivit lite även de dagarna man jobbar men nu orkar man inte riktigt.. När man kommer hem vill man bara krypa ner i soffan eller sängen.. Ta det lugnt och bara vara.. Hämta lite nya krafter... Man vet ju vad som oftast väntar dagen efter igen... Jag trivs så oerhört bra med vad jag gör.. Med mina arbetskamrater.. Det är roligt att gå till jobbet.. Sen är det visserligen lika skönt att komma hem igen oxå så klart när man kämpat färdigt.. Så tycker nog de flesta som jobbar och sliter.. 
Förutom jobbandet har det itne hänt mycket  i veckan som var eller i helgen.. Har jobbat nätter i helgen så man har ätit, sovit och jobbat.. Är bara ledig inatt sen går jag på och jobbar imorgon natt igen.. Sen är det dags att bege sig upp till Lindköping på torsdagmorgon för två heldagar där uppe.. NOBAB-dagarna 2010 som jag blivit skickad på av jobbet.. Ska bli spännande och kul.. Därefter jobbar man helgen sen när man kommer hem.. En tuff vecka men det går..

Saknar mitt hjärta otroligt mycket just nu... Känns som en evighet sen vi sågs! Men i verkligeheten är det bara en vecka :-) Tänk vad kärleken kan ställa till med.. Denna längtan och denna saknaden.. Tidsbegreppet försvinner nästan helt.. En dag känns som en vecka.. En vecka som en månad.. En månad som.... Hmmm hoppas att jag aldrig behöver uppleva vad det känns som ;-) Som jag ska mysa med honom när vi ses!! Kramas en hel dag.. Han kommer ha mig i sin famn 24 timmar i sträck innan jag släpper... *Mys* Saknaden och längtan är jobbig stundvis men på något sätt en härlig känsla.. Det är härligt att ha någon att sakna igen.. Någon att luta sig mot.. Någon att finns för.. Att på känna kärlek igen!

Nej nog om mitt kärleksprat.. Inget kul för er att läsa.. Jag får smöra för hjärtat på sms istället så jag skonar er mina läsare här ;-) Dags för mig att försöka krypa ner i sängen.. Trött efter en dag med läkarbesök och annat efter nattpasset så det blev sent i säng för mig och inte så många timmar så man inte skulle sova bort hela eftermiddagen.. Man ska ju gärna kunna sova nu inatt oxå.. Skönt att man har nattpasset imorgon oxå så man inte behöver ställa om sig allt för mycket...

Hoppas ni sover gott och vaknar till en mysig morgon och en härlig dag!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Du är ju bara så gullig gumman <3 Jag känner likadand =) Det som vaknade till liv då när vi sågs första gången har börjat blomma ut i nåt jättefint det vi ger varandra oavsett om vi träffas varje dag eller inte är så värdefullt det ger oss kraft....Finns alltid för dig sötis <3

2010-03-02 @ 06:56:28
Postat av: Anonym

Hej Johanna!

Hur är det med dig? Vi tänker på dig!

2010-03-03 @ 21:42:30
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0