Livet är vad det är just nu

Det är bloggtorka här tyvärr.. Jag skriver inte så mycket för tillfället.. Kikar in och visar att jag lever.. Men mycket mer än så orkar jag inte.. Händer för mycket annat i livet just nu så datorn och bloggen är inte prio 1.. Jag skriver en hel del det gör jag men det är enbart för mig själv och min egen skull.. Det min dator används till för tillfället är mest mitt dagboksskrivande om allt som händer ich pågår i mitt huvud och i kroppen just nu men det är bara för mig själv och för min skull... Jag gör inte som många anrda gör och blottar allt i min blogg för allmänheten.. Lite privatliv vill jag ha.. Att skriva om hur dagarna varit och vad jag har gjort det gör jag för att ni ska ha en inblick i mitt liv.. Men att skriva mina innersta känslor och sådana saker det gör jag itne där alla kan läsa.. Det har jag min dagbok till...

Har varit en lite mindre bra dag idag.. Har varit på jobbet som åtminstone gått ganska bra men det är nog oxå det enda.. Jag är så otroligt glad för mina fina och helt dantastiska arbetskamrater! Mer förstående och stöttande människor får man leta efter! Dem är alla en otrolig drivkraft.. Sen har jag mina fantastiska vänner som ställer upp och lyssnar dygnet runt.. För tillfället är jag fruktansvärt trött i kroppen... Tröttheten gör sig påmind genom "värken" jag har.. Nu är jag äntligen ledig två dagar.. Jag ska hämta nya krafter och bara vara.. En ny MR ska göras på söndag.. Hade tid den 28 mars men då läkarna är angelägna om att få svaren så fort som möjligt så ringde dem från röntgenavdelningen idag och sa att jag fått en tid på söndag istället.. Skönt att få den gjord.. Så kan jag få det ur värlen iallafall..

Nu strejkar armarna och orkar inte skriva mer
Natti natti


Det här trodde jag aldrig om dig!

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Lite privatliv är bra och absolut nödvändigt ;-) Är så dålig på att hålla koll på någon annan just nu, så jag nästans skäms. Men hoppas allt är bra med dig!

2010-03-13 @ 15:06:09
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Therese

Vad trodde du aldrig om vem ?

2010-03-13 @ 16:07:54
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0