Onsdag och halva veckan har snart gått

Jisses vad tiden går fort! Och aldrig lär man sig heller.. Man blir lika chockad varje gång man kollar kalendern och inser att det börjar närma sig ännu en helg igen.. Kanske inte så konstigt att dessa dagarna har gått fort när jag spenderat dem uppe i härliga Götet... Njuter av varje sekund här uppe... Ledigheten blir så mycket mer avslappnad och rofylld.. Naturen.. Lugnet.. Sötnosens hjärta som slår harmoniskt och får mitt eget hjärta att slå i rofylld takt.. Imorgon blir det hemfärd igen då jobbet kallar.. Efter 5 dagar hemma så saknar jag allt mina arbetskamrater och mina arbetsuppgifter lite grann.. Det måste jag erkänna.. Visst är det skönt att vara ledig men inte för länge.. Bär av till Halmstad imorgon på hemvägen för att umgås med med Malin och lillsnäckan en stund innan jag kör vidare hem.. *Myyyyyys* Ska bli så otroligt kul! Roligt att man fått upp kontakten igen och dessutom kan börja träffas lite då och då.. Perfekt när man kör upp hit eller kör hem att svänge inom och spendera några härliga timmar där... Ses imorgon snäckan!!  =)

Gårdagen var lugn och mysig som alla andra dagar här uppe.. Sov visserligen aaaaaaaaaaalldeles för länge egentligen! Johanna gick upp halv tolv!!! Jösses vad seg man var någon timme innan man vaknade till liv.. Var och lunchade med hjärtat som jag även ska iväg och göra strax.. Körde hemåt igen för att sedan köra ner och möta honom på jobbet vid halv fem.. Så var vi ute på lite äventyr innan vi körde hem.. Blev lite snabbmiddag för oss innan jag skulle åka iväg igen till några bekanta här uppe sedan många år tillbaka.. Oj vad mycket som har hänt sedan sist! Åtta år sen senaste var det kom vi fram till.. Nästan så t.o.m jag kände mig gammal ju *skratt* Barnen hade blivit så stora allihopa! Kul och så! Blir många fler besök där hädanefter nu när man är här uppe så mycket.. Var en mysig kväll med mycket prat och härliga minnen soom kom fram.. När jag kom hem var klockan nästan 24 så jag kröp ner bredvid hjärtat som sov gott i sängen redan... Och nu sitter jag här med en ny dag framför mig igen.. Har fått i mig lite frukost.. Startat en brasa.. Tagit mig en varm och härlig dusch.. Suttit och småpratat lite vid msn.. "Drygt att det tar sån tid för er men  i slutändan kommer det bli kanonbra"
Nu ska jag strax ta på mig skorna och köra iväg ner mot arbetsmyrorna som jobbar så flitigt..


Du är helt underbar
Mitt hjärta slår dubbla slag för dig
Du finns i mina tankar natt som dag
Det finns ingen som du
Ingen som oss
Min kärlek till dig är obeskrivlig

Kommentarer
Postat av: Malin

och vi längtar tills du kommer ner :D

2010-03-24 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0