Söndag

Har haft en bra söndag i vårvädret.. Humöret har varit uppåt idag.. Hela förmiddagen har spenderats hemma med Kellie bus.. Myst en massa och busat lite grann.. Hon har mest varit på myshumör gostjejen i helgen och velat vara uppe i famnen.. Din lilla bebis Tess är sååå goo! Fast hon börjar på dagis imorgon och inte är så liten längre *hihi*  När jag lämnat henne bar det av till röntgen.. Var klar där efter en timme.. Kändes som tiden gick hyfsat fort idag ändå.. Gick hemåt när jag var klar och gjorde bara ett snabbt byte av kläder sen snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut i det härliga vårvädret! Solen värmer otroligt skönt på kinderna trots att det inte är många grader i luften.. Det var nog över ett halvår sen jag var ute och sprang sist.. Underbar känsla! Kroppen är långt ifrån i form det märktes men gick helt okej ändå.. En runda på 5 km blev det iallafall i hyfsat bra tempo så jag är nöjd.. Skönt att rensa tankarna lite och jogga av sig lite extra kilon man har =)) Om solen skiner lika fint imorgon förmiddag som idag så tar jag mig samma runda innan jobbet imorgon.. Musiken på hög volym i öronsnäckorna och solen som värmer på kinderna, vad mer behövs för att locka ut en i naturen :)

Har precis fått i mig lite mat oxå efter joggingturen.. Lite kycklingfile, wokade grönsaker och nudlar blev det idag.. Tusan vad man är nyttig och duktig idag alltså!! Är nöjd över mig själv och mina prestationer idag.. Att jag orkade ta mig ut.. Och att jag tagit mig i kragen och lagat ordentlig mat och varit noga med att dricka idag.. Känner mig fräsch och nästan lite stolt över mig själv.. Det märktes tydligt när jag var ute att kroppen är stel... Behöver verkligen träningen för att tänja ut muskler och leder igen och mjuka upp kroppen.. Nu är det dags att fortsätta vara duktig oxå.. Kämpa på och träna på.. Beach 2010 here I come!! =D

Nu slänger jag mig ner på soffan och vilar en stund..
Önskar er alla en trevlig söndag!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0