Söndag...

Ganska trött och sliten idag.. Ingen bra dag alls känner jag men det blir nog bättre..  Ganska ont i kroppen idag men det kan vara tröttheten som gör sig påmind efter alla timmarna på akuten igår.. Blev ett besök på jourläkarcentralen då stickningarna blivit värre och balansen inte var vad den skulle.. Efter 1.5 timmes väntan var det äntligen min tur men vad händer då? Jo då blir man skickad till stora akuten.. Ännu mera rolig väntetid! Gick visserligen ganska snabbt att träffa doktorn då dem hade det ganska lugnt men sen låg man i 3 timmar och väntade på en röntgentid.. Och efter den äntligen var gjord efter 4 timmar blev det ytterligare 2 timmar innan man fick svaret.. Så någon sol fick jag inte igår precis i det fina vårvädret... (Mamma bli nu inte orolig! Röntgen såg okej ut) En CT som gjordes.. Fick en remiss till ögonakut idag men kände när jag kom dit att det var för lång väntan.. Pratade med jourdoktorn på ögon som hade häcken full och en hel del fler patienter som behövdes påtittas mer än jag.. Har jag haft det så här i 2 veckor kan jag klara mig ett tag till.. Bättre dem andra fick komma till så bestämde att det blir imorgon istället kl 8.. Kände att jag inte var fit for fight för flera timmars väntetid idag igen..  Vidare som händer nu är en ordentlig utredning av neurologen och min MR som väntat den 28 mars sen får vi se..  Känner att det är så många som undrar och frågar vad som händer så jag går ut med det här eftersom dem flesta läser bloggen så vet ni lite vad som händer..

Ligger mest på soffan idag med datorn i knät eller kikar på tv:n emellanåt.. Saknar mitt hjärta gör jag oxå.. En vecka kvar sen träffas man igen.. 3 veckor utan varandra är nästan fööööör lång tid! Kan vara skönt med lite avstånd ibland men det behöver ju inte bli för mycket.. Något spännande om helgen har jag som ni förstår inte att berätta.. Veckan som var har ni redan fått lite uppdateringar om.. Utbildningsdagarna i Linköping var som sagt kanon.. Dags att jobba igen på tisdag så jobbar man fram till fredag sen firar jag lite helg och det ska bli skönt.. Få vara ledig mer än bara en dag i sträck.. Man hinner inte riktigt hämta sig..

Nu blir det soffliggarläge för mig igen..
Nu orkar inte fingrarna och armarna skriva mer känner jag..

Önskar er en trevlig söndag!!
Hoppas solen skiner på er :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Känner likadant baby <3

För lång tid utan varandra är ej bra =(

Ses ju till helgen =)<3

2010-03-09 @ 06:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0