Tisdag

En ny dag med nya utmaningar väntar.. Härligt att ännu en dag valna upp till solsken och en alldeles blå himmel! Det är bara värmen som saknas nu!! Lite vårvärme och sen en ordentligt fin sommar är efterlängtad.. Två veckor garanterat med sol får man iallafall i sommar när vi drar ner mot varmare breddgrader jag och hjärtat för att komma iväg lite tillsammans.. Men jag hoppas på fint väder här hemma innan dess!

Ska äta lite frukost här nu efter mitt lilla skrivande sen tar jag mig ett städryck här hemma innan jag tar mig ut på min löprunda idag igen.. Härligt att springa i detta vädret.. Frågan är om man ska springa i stan, vid vattnet eller i skogen idag... Blir nog en tur vid stranden känns det som.. Underbart att bo så nära havet nu när staden börjar blomma upp tillsammans med våren..  Blir en fika med Caroline lite senare idag oxå.. Sen spenderar jag kvällen i lugn och ro hemma i min soffa.. Ska försöka få tag i fantastiska Jeanette oxå och höra om hon vill ha lite sällskap av mig imorgon kanske.. Tvätta och städa bilen ska jag ju göra idag oxå! Får ju hålla pärlan ren och snygg så hon matchar mig ;) Roligare nu när man har lite nya bil som man trivs med.. Ska nog passa på att göra det nu på förmiddagen innan där blir allt för långa köer vid biltvätten efter folk har slutat jobba.. Dem flesta vill ju tvätta bilen nu när solen och det fina vädret har krupit fram..

Dags för mig att få lite frukost i magen sen börjar jag mina äventyr för dagen
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0