Sovit bort mitt liv idag..

Idag har jag inte gjort många knop.. Känns som jag har sovit bort mitt liv idag. Så trött jag har varit! Längesen man kände att kroppen var så trött.. Att all styrka och energi är som bortblåst.. Vaknade vid 9 imorse.. Låg kvar på soffan (somnade på soffan inatt) ett bra tag innan man var tvungen att gå upp för att få lite frukost i magen innan sjukgymnastiken.. Gick okej idag men har gått bättre.. Haft ont idag men framför allt var tröttheten i armarna som värst idag.. Kändes som jag simmade i motvind.. Men det hjälper i längden så det är bara att kämpa på.. Blev några telefonsamtal när jag kom hem.. Pysslade lite i lägenheten sen la jag mig på soffan igen.. Somnade som en stock vid 14-tiden så där var den eftermiddagen.. Sov bort 2-3 timmar.. Men är ledig så varför inte låta kroppen få återhämta sig lite efter ett par intensiva dagar med lite mindre sömn än vanligt.. Tror det är allt som varit som tar ut sin rätt idag.. Är dock fortfarande lika trött efter min eftermiddagsvila.. Somnar förhoppningsvis ganska tidigt idag.. Skulle kunna sova ett helt dygn till utan att gå upp ur sängen känns det som.. Någon som har kört över mig med en lastbil eller klubbat mig i huvudet??

Jag får nog försöka göra något vettigt av mitt liv nu :)
Ta en promenad eller nåt..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hej gumman hade inga pengar på mobilen så svarar här ;) det e bra med mig, så bra som det kan vara just nu! Tar var dag som den kommer! Klart vi kan träna tillsammans bara bra för då kan gubben träna själv ibland ;P Nåt vettigt e att träna tösen ;) Kram

2010-05-06 @ 15:03:40
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0