Tisdag

Bortglömd på bara 3 dagar..
Det trodde jag aldrig jag skulle känna med det vi hade
Tänk att man kunde ha så fel





Ännu en ny dag.. Tisdag hela dagen och jag ska jobba ikväll igen.. Skönt att vara på gång igen.. Jag behöver sysselsätta mig.. Ha något att göra så man kommer igång med livet igen.. Håller på att planera helgen lite oxå. Kan nog bli en bra helg helg! Ska ringa min söta lilla Nettan idag oxå och passa på att köra ut där nu när jag är ledig.. Blir kanske en sleepover där när man väl är ledig så.. Kan jag hjälpa fidde lite i huset.. Banka skiten ur nånting så jag får ut min irritation någonstans.. (ursäkta språket) Har lite samtal att ringa idag  och fixa iordning lite sen ska jag ner till färgaffären som jag skrev i föregående inlägg... Ska hinna med att laga något att äta oxå.. Så man får med sig lite mat till jobbet.. Inte för att jag är något vidare sugen på mat men lite kan man alltid få i sig.. Med träning och så pass mycket mindre portioner det är just nu så ska man nog kunna bli en riktig pangbrud till sommaren! ;) Snygg, smart, begåvad och med en härlig personlighet så ska jag nog kunna komma långt.. Den som inte är nöjd med det kanske behöver tänka om.. Oj vilken ego-boost det blev är idag!! *skäms nästan lite* Men ibland får man ge sig själv en kick i baken och säga att man är bra utan att anses vara stroppig..
Imorgon är det sjukgymnasten som gäller sen får vi se vad dagen har att bjuda på för nåt kul.. Funderar på om man skulle ut och försöka åka lite inlines om jag kan hitta dem i källaren.. Det var ett tag sen man stod på dom nu.. Någon som känner sig manad att följa med och hålla mig sällskap??

Dags att ta tag i dagen och göra något bra av den
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0