Och här kommer en till Malin! <3


Har haft en helt fantastisk helg! En välbehövlig sådan oxå.. Med innehåll av allt från bebismys, mosters söta stjärna tog sina första steg, mycket prat om allt mellan himmel och jord, tacosmys i Hässleholm med Malins familj, Pontus och lilltjejen i fredags, en shoppingrunda på stan i hässleholm med Malin, Viilja och Matilda på lördagen innan vi sen skulle fixa iordning en god lunch till gänget som slet med en flytt, på kvällen en väldigt trevlig fest hos C med många nya härliga ansikten att lära känna, kanonkul! Hoppas på att få se mer av dem.. Dagen i ära har spenderats med lite spelande, Malins svordomar över husritningen hon sitter och gör, Glögg, Middag och kaffe hos Pontus föräldrar, en tur på Citygross för oss tjejer och vid 19-tiden var det dags för mig att sätta mig på tåget hem till Hbg igen.. För tillfället så får jag vända på en välkänd fras för just nu känns det som : "Hemma bra men borta bäst" Lite småkonstig känsla att komma hem till en tom lägenhet efter en helg full av mys och närhet med fantastiska människor 24/7.. Tar nog en dag eller två att vänja sig vid tystheten igen.. Dock dröjer det inte lång tid innan det är dags att åka upp till Halmstad igen.. På torsdag blir det lunch på stan med Malin och lillan, en sväng inom sjukhuset i Halmstad för lite hemligheter därefter blir det julmys för hela slanten med töserna! Pepparkakshus och julgodis ska det bakas och natten spenderar jag i Halmstad för att på fredagen återuppta julmyset innan det är dags att åka hem och spendera helgens nätter på jobbet.. Blir även ett Zumbapass för mig och Malin på torsdagkväll.. Här ska det brännas kalorier!! En fullspäckad vecka med andra ord - Härligt!!

Nu tror jag den här tjejen ska pyssla lite här hemma innan det är dags för att krama kudden här hemma. En ny dag stundar ju imorgon som man ska ha ny och färsk energi till..

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0