Lite tid över

Det blir en fullspäckad vecka här nu f.r.o.m imorgon.. Läkarbesök, sjukgymnastbesök, undersökningar, fikabesök ute hos Caroline, Patrik-tid, jobb jobb och ännu mera jobb.. Till helgen blir det Halmstad-Hässleholm-Halmstad-Helsingborg.. Ser framemot den kommande veckan.. Det blir nog bra det här minsann!!

Har varit dålig med bloggandet.. Det är ju så man har inte tid att sitta vid datorn och skriva dag ut och dag in.. Det finns ju dem som sitter och skriver flertalet inlägg om dagen för att dem inte har nåt vettigare att göra så vill man ha en statusuppdatering på bloggen ett par gånger om dagen med allt uppdaterat om vad som händer och görs in i minsta detalj så får man läsa någon annans blogg än min.. Jag kikar in lite mallan varven och visar att jag lever och finns här..  Jobbet tar mycket tid sen har man ju allting annat runt omkring i livet oxå.. En lägenhet som ska hållas iordning, vänner att träffa som ställer upp i vått och torrt, och ibland behöver man helt enkelt bara en stund för sig själv med lugn och ro.. Försvinna bort i en bra bok och koppla bort vardagen för en stund..


Söndagen har spenderats på bästa möjliga söndags-sätt.. Var hemma runt 8 imorse, gick av sista nattpasset för denna veckan.. Sov bort halva dagen för att sedan bädda ner mig i soffan och mysa vidare.. Ett varmt bad, en kopp te och en massa tända ljus har det blivit idag.. Nu ligger jag nerbäddad på soffan igen med datorn i knät, lyssnar på musik och filosoferar om livet.. Några timmar till sen bäddar jag ner mig i sängen istället och hoppas på några timmars sömn inatt.. Inte lätt att vända på dygnet med en klackspark när man jobbat 4 nätter..

Livet kan vända på en sekund så ta vara på det ni har idag, just nu..
Var aldrig rädd för att berätta för någon hur du känner, vad det än handlar om
en dag kan det vara för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0