En helt vanlig dag

En ledig och en helt vanlig dag har det varit för min del idag.. Började morgonen hos sjukgymnasten.. Måttligt trött efter minimal sömn inatt men det gick! Slumrade till två timmar när jag kom hem för att hämta lite nya krafter.. Tänk att så små övningar kan göra en så trött.. Blev en tur ut till Caroline på eftermiddagen.. Följde med henne i släptåg när Emilia skulle iväg och rida.. Härligt att vara i ett stall igen!! Och lilltjejen var ju hur duktig som helst på hästryggen! Blev några koppar kaffe och en massa prat hemma hos Caroline därefter innan jag begav mig in mot stan igen.. Hämtade upp Angelica och Leon för att köra dem hem.. Stannade hos hjärtat en bra stund för en massa prat och skratt som vanligt.. Välbehövligt och lika kul som alltid! Nu sitter jag här igen och filosoferar.. Tänkte göra mig något varmt att dricka och en varm macka eller två.. Frusen som bara den i detta kalla väder.. Nu snöar det dessutom *suck* Snön får gärna vänta någon månad till iallafall innan den kommer..

Mycket är på gång i livet och en hel del förändringar väntar.. Blir nog bra i slutändan med allt som ska göras av ren vilja och allt som ska göras som helt enkelt bara måste göras.. Tankarna snurrar omkring från morgon till kväll.. Både positivt och negativt.. Man måste ju fundera för att kunna hitta lösningar.. Sen borde man egentligen ha en spärr som går in när man tänkt för mycket för länge.. Man lär sig nog med livets gång skulle jag tro..

Dags för lite kvällstugg..
Natti natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0