Fulländan dag i Ullared..

Det fick bland annat stackars Patrik känna på som hjälpte mig att bära upp allting när jag kom hem haha =D Inte bra när man kan köpa stora väskor att packa i, har en tendens att packa lite för tungt i dem bara för att man får plats. Men med en stor stark karl till hjälp så fick jag upp den plus alla påsarna i lägenheten utan att behöva springa mer än en gång.. Blev även lite nytt på jysk och lite på skopunkten.. Hade en fantastiskt rolig dag med söta Malin! Att få komma iväg själva, prata och umgås det behövde vi båda två.. Och lika roligt och mysigt som vanligt hade vi så klart ju =) Det får vi göra om! Jag hittade massor i både klädväg och till lägenheten.. Tog en stund att packa upp allting igår men nu är det klart och allt pyssel i lägenheten är klart förutom en lampa jag inte får upp.. Når ju inte upp till taket.. Så det finns någon som har lovat att komma och hjälpa mig nu i dagarna så jag får upp den.. Efter jobbet imorgon tänkte jag ge mig ut och köpa lite färg till lägenheten så jag kan börja måla lite smått.. Behöver ta en tur till Ikea men det är inte lönt förren jag har målat färdigt annars kommer bara hyllorna stå här och då kan jag lika gärna vänta med att köpa dem tills jag är klar för uppsättningen av dem..

Idag är det jobb som gäller till kvällen så mycket mer än så blir det inte för min del..
Jobb hela veckan för att vara ledig lite i helgen iallafall.. Finally! =)

Nu blir det badet för min del!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0