Lördags äventyr :)

Då är det snart dags för dagens äventyr.. Tura till danmark med fantastiska arbetskamrater för lite god dricka, god mat och en massa skoj! Vart man hamnar sen det återstår att se.. Får ni uppdatering om efter helgen skulle jag tro.. Gårdagen spenderades hemma i soffan med lite godis och idol.. Tog fram lite räkor ur frysen och gjorde mig en god räksallad, majonäs och vitlöksbröd till det.. Ingen dålig fredags middag det inte! Hon kan när hon vill minsann! Veckan har bestått av jobb som vanligt.. Därav min dåliga uppdatering.. Inte funnits varken tid eller ork över för internet och bloggen.. Ska försöka bättra mig.. Sitter här och lyssnar på musiken som strömmar ut ur högtalarna, dricker en cider och laddar för båtresan.. Hoppas ni får en trevlig kväll gott folk! Det ska jag ha! ;) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0