Vilken helg!!!

Trots att jag har jobbat hela helgen så har jag hunnit med otroligt mycket annat! Vilken härlig helg det har varit trots jobb! En massa roligheter och mys heeeela helgen lång.. Har tillsammans med Patrik hunnit laga mat, ätit tillsammans, haft tvmys och pratat lika mycket som vanligt innan vi till slut somnade gott båda två efter en härligt mysig kväll.. Har varit ute hos Caroline på kaffemys där det bjöds på pannkakor, gott kaffe och en himla massa trevliga samtal in på småtimmarna som vi är så bra på.. Snart dags för pannkaksmys igen snäckan!! ;-) Kvällen idag efter jobbet har spenderats borta hos Hilding där det bjöds på mat, härligt sällskap och film.. Peter och vicki med lilla Milo så klart, Nilla och Mischa med vovven, Peters bror en stund, lilla jag var ju där som ni nog redan har förstått och så husvärden själv så klart! Kanonmysigt!! Har precis kommit hem där ifrån.. Låter kanske inte som att jag egentligen har gjort mycket på en hel helg men lägg till att jag dessutom har jobbat även fre,lör,sön.. En fullspäckad men välbehövlig helg bland alla mina fantastiska vänner! Nu väntar sängen för att ladda om batterierna inför morgondagen.. Jag styr bilen mot Halmstad imorgon bitti för att hämta upp fantastiska Malin för en heeeeeeeldag i Ullared! Oj oj oj vad kul vi ska ha! Tjejduon på framfart så se upp!! ;-)

Dags för sängen känner jag!
Nu har ni fått en liten snabb uppdatering iallafall

Natti natt!

Jag har underbara arbetskamrater och vänner
som förgyller min tillvaro!  Tack till er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0