Onsdag

Ännu en ny dag är här.. Trötta ögon är det som har vaknat här hemma.. Blev inte många timmars sömn inatt.. 2 timmar är inte tillräckligt när man varit uppe sedan kl 9 på morgonen.. Men med en dusch och lite frukost ska jag nog vakna till liv igen.. Har en lång dag framför mig med massa samtal som ska ringas, köra inom Fia och lämna hennes väska och sen bär det av till jobbet för att spendera eftermiddagen och kvällen där.. Är sen ledig imorgon igen innan helgen stundar och även den ska spenderas på jobbet..

För övrigt händer inte mycket spännande hos mig i livet.. Mycket fokus igen på att bli bra i nacken.. Undersökningar och intyg som ska göras och ordnas till bland annat försäkringsbolaget.. Verkar som att sjukgymnastik kommer stå på schemat ett tag framöver.. Inte trodde man att det skulle hända just mig.. Men olyckan är snabbt framme även om man tror att det bara händer andra.. Ta bilen så lite ni kan när det råder halt väglag är mitt råd.. Lite roliga träffar planeras med vänner.. Fler biobesök, en bowlingkväll ser det ut att bli, lite spelkvällar, oktoberfest, en tripp mellan hbg-helsingör med arbetskamraterna för god mat, ännu godare dricka och fantastiskt sällskap! Verkar som att hösten kommer bli något bra att se fram emot.. Ska försöka ta upp mitt läsande igen ordentligt.. Ett bra sätt att koppla av ordentligt för en stund.. Efter jul kommer prioriteringen av lägenheten igång..

Dags för mig att hoppa vidare in i duschen
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0