Tisdag och nya funderingar

Vill hitta ord djupt i min själ
Som säger allt du är för mig
Min dyrbara mamma, jag älskar dig
Finns alltid där med ärlighet
Som visar livets hemlighet



Dagen har spenderats i mjukiskläder och soffan har varit min bästa vän.. Den har jag troget legat i under nästan hela dagen.. Försökt samla energi och lite nya krafter inför morgondagen då det är dags att jobba igen.. Har försökt ta vara på mig själv som jag lovat mig så många gånger.. Vad som händer utanför mina väggar har jag försökt att inte bry mig om idag.. Ibland är det skönt att få sjunka in i sin egen värld och bara få vara.. En stund till ska jag spendera på soffan sen ska jag ta tag i städningen här hemma..

Gårdagen spenderades hos Malin och lilla Viilja i halmstad.. Underbara ni!! Lillan har blivit så stor! Oj oj oj vad hon kryper nu! Och när hon sitter i gåstolen ska vi inte prata om! Hon kommer bli racerförare när hon blir stor!! Söta Malina hade stått och gjort blåbärspaj och hemlagad vaniljssås, vilken tjej va!! Ni kan tro att det smakade fantastiskt! Lite kaffe till det och massa prat, där har ni receptet för en lyckad eftermiddag! Tack vännen för att du finns! För att du lyssnar och ger så bra råd.. För att du är du, som bara du kan! <3
Efter ett par timmar begav jag mig hemåt igen.. Körde inom och handlade lite innan jag slutligen landade hemma i lägenheten igen.. Lagade lite mat, tog mig en promenad, tog ett bad och sen la jag mig nöjd med dagen på soffan en stund innan sängen kallade..

Om man flyr från det som skrämmer,  går man miste om mycket bra i livet

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack lilla gumman det värmer gott i själen och kroppen.Vad vore jag utan dig och dina kloka råd som idag. Tusen kramizar Mamma

2010-09-28 @ 17:25:19
Postat av: Mamma

JUL= Johanna ,Mamma, Jan, Abbe.Äta ,sova, titta på Tv

2010-09-28 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0