Tisdag.. (tror jag) Jo det var det ja!

Jag undrar jag vad min vardag kantras av för tillfället?? Kan det vara sport på schemat mina kära vänner? Vad tror ni om mig? Kan det vara så att handbolls VM lockar denna tös till TV:n? Ja men se där ja vad rätt ni har - visst är det så!! Självklart följer man Sverige-pojkarna mot en finalmatch..

Oj oj oj vilken lycka! Vilken glädje! Ibland stämmer det ganska bra att skadeglädjen är den sanna glädjen!
Till dig säger jag bara: som man bäddar får man ligga!! Det blev inget långvarigt projekt för dig och det är inte mer än rätt!! Gör man livet surt för andra förtjänar man inte att själv lyckas..
Somliga straffar gud direkt och andra efter ett tag!

Jobb jobb jobb resten av veckan och skönt ska det bli! Sen blir det bebismys på lördag!! Mys i soffan, äta majskrokar (inte jag då) lek, bus och promenader med vagnen - jajjamen!!!  Magen känns lite bättre idag.. Fortfarande ont men tabletterna funkar och illamåendet har lagt sig lite grann.. Fått i mig lite mer fast föda idag än de senaste dagarna.. Hoppas hoppas att det är på väg tillbaka.. Man blir ganska seg i kroppen när man lever på ProViva..

Några kloka ord och funderingar har jag inte till er just nu.. Hmm.. Jag som brukar kunna skriva ut ur det blå var och varannan dag och försöka verka lite lagom smart och tankspridd.. Men idag står det ganska still.. Vem vet det kommer kanske en rad eller två till innan jag kryper ner i sängen ikväll.. Men tills vidare får ni hålla till godo med detta lite mindre spännande och mer alldagliga inlägget..

Nu blir det handboll i detta hushållet!
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0