Lördag

Citerar Nanna: Det går bra nu! Det går bra nu! Yeh yeh yeh det går bra nu! ;-)
Hon får dock stå för dansen själv ;-)

Ber om ursäkt för min dåliga närvaro här inne.. Har varit fullt upp med allting annat som hör livet till så som vanligt har bloggen fått hamna lite i skym undan.. Livet flyter på bra och det händer en hel del.. Mycket planer inför framtiden, en hel del som förhoppningsvis snart slår i verket.. Jobbet flyter oxå på som det ska.. Jobbat mycket därav inte mycket tid vid datorn.. Man har en hel del annat man vill hinna med när man väl är ledig.. 
Har storröjt i lägenheten för att frigöra lite plats och för att kunna få in lite nytt.. Usch vad man samlar på sig mycket skit!! Och snabbt dessutom.. Har lite kvar att gå igenom i förrådet men uppe i lägenheten har jag gått igenom det mesta.. För övrigt har man jobbat, sovit , ätit och självklart har en del mysiga stunder stått på schemat så klart.. Det hinner man alltid med..

Helgen för min del spenderas på jobb.. Inte just í skrivande stund men helgen är räddad för min del med nattpass.. Sista natten nu idag sen 1 ledig dag innan det är dags för jobb igen.. Ser framemot en långledig helg den kommande helgen.. Var ett tag sen sist..

Nej om man skulle göra någon nytta och sen dra sig till jobbet..
Inte mycket vettigt skrivet idag men har visat att jag lever än iallafall

Tjingelning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0