Mys



Finns inget skönare än att krypa ner under filten på soffan en kall vinterkväll.. När man dessutom inte heller är riktigt fit for fight är det ännu skönare.. Något varmt att dricka, sitta under filten, bra musik som strömmar ur högtalarna och tv:n står igång i bakgrunden så man kan slå en kik på den mellan varven.. Dessa kvällarna uppskattar man verkligen.. Ibland är det skönt att vara själv.. Själv men inte ensam.. Andra kvällar är det mysigt att ha någon att krypa ner under filten tillsammans med.. Ingen vill ju leva livet ensam..
Att ha drömmar om framtiden tillsammans med någon är underbart ♥

Men jag uppskattar ändå min egentid.. Min tid som jag kan spendera precis hur jag vill och var jag vill.. Ingen som styr och ställer, jag är min egen chef för en stund.. Visst är det charmigt och välbehövligt att ha någon i lägenheten ibland som kan "bråka" lite med mig så jag inte hela tiden får som jag vill.. Allting har ju sin charm.. Och efter prat med andra tjejer så är det ju oftast så att våra respektive nästan aldrig håller med och tycker som en själv, oftast tycker dem "olika" på ren jäkelskap för att se hur långt de kan gå för att driva oss till vansinne.. Eller vad säger ni tjejer?? 
Underbart ibland eller hur! Men vi hade inte klarat oss utan dem ♥

Kvällen är snart slut för min del och det är dags att krypa till sängs.. Blir lite halvseg på tabletterna så jag sover för en gångs skull en hel del.. Hoppas på att va tillbaka på jobbet igen på onsdag som planerat.. Och vad är bättre medicin än att sova och vila? Så fort jag är på fötter igen är det dags att ta tag i träningen ordentligt igen oxå..  Man blir alldeles försoffad under jul och nyårs helgerna, illa illa.. Nu är det nya tag! :-)

Just The Way You Are ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0