Lite skvaller

Dags att slänga iväg några rader här igen känner jag :)

Livet rullar på och man hinner sällan sitta så mycket vid datorn, än mindre vid bloggen.. Jobbar mycket så klart sen har man ju en del annat som går före datorn.. Trivs oerhört bra med livet just nu! Att bli sambos var ett av de bästa valen jag har gjort det sista året.. Nu är vi snart klara med all målning i lägenheten och allt börjar komma på sin rätta plats.. Senaste objektet vi spenderade på var vår fina garderob som står i sovrummet och ser otroligt snygg ut! Nu får vi lite bättre plats med alla våra kläder.. Har ju en sambo som har lika mycket kläder och skor som jag själv har.. Om inte mer! Ett tag till i denna lägenheten sen blir det något större för oss..

Dagen har spenderats i sängen och i soffan.. Har ett par nattpass framför mig nu så man försöker vila så gott det går.. En promenad har hunden och jag hunnit med så klart och strax blir det en till.. Eftermiddagspromenaden och lite lek är det som står på schemat.. Hon har varit lika trött som mig idag och legat vid mina fötter hela morgonen.. Mys när man har lugna dagar...

Får förbereda middagsmaten nu tror jag och sen gå ut
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0