Torsdag

Snart helg igen.. Vart tar tiden vägen? Veckorna går så otroligt fort!

Idag passar jag på att ligga på soffan och mysa med Leia (hunden) hela dagen.. Ladda batterierna på nytt.. Dags för jobb imorgon igen och resten av helgen.. Ska ta mig ett långt och riktigt varmt bad under dagen oxå innan hjärtat kommer hem.. Tänkte försöka ha maten klar idag när han kommer innanför dörren så stackaren som är dunderförkyld slipper stå med det idag.. Känns som att det är min tur att ta tag i matlagningen eftersom han har passat upp mig med god mat de senaste dagarna..  Det är skönt att vara två <3

Tror att jag ska kolla mig om efter en ny bloggportal idag.. Känner mig ganska så mätt på den här bloggen.. Behöver något nytt.. Tror att det får bli min sysselsättning för idag förutom att laga mat.. Leia ligger här bredvid mig i soffan  och sover som en stock så ska passa på att gosa lite med henne först nu.. Kikar in och skriver en rad när jag har en ny bloggadress att ge er..

Tjingeling

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0