Vårkänslor!!

Kroppen sprudlar av glädje! Kärlek ligger i luften!! Solen skiner! Och jag bara bubblar av vårkänslor och en massa energi!!! Vilken härlig känsla! Detta har man längtat efter att återigen få känna en dag.. Jag är komplett och alla pusselbitar har fallit på plats.. Dessutom börjar vintern smyga sig bort.. Härligt!! Såg för första gången fina vårtecken ute i naturen idag.. Nu går det bara mot ljusare och bättre tider <3

Med solen kommer energin och massor har blivit gjort idag.. Jag skulle ta mig en dag för mig själv med bara vila och mys med hunden hade jag planerat.. Bara ligga på soffan fram till nu på eftermiddagen då det är dags för att börja tvätta.. Men här har hänt massor idag istället för soffmys.. Sorterat tvätt, städat, diskat och tömt diskmaskinen, en långpromenad i solen med hunden, förberett för middagsmaten och dessutom hunnit med att pyssla om mig själv en stund.. Underbara måndag! Snart kommer hjärtat hem och jag får pussa på honom igen! *mmmmm* Han får det inte lätt idag med alla vårkänslor som bubblar hos mig! Tänkte dra med honom på en promenad vid vattnet tillsammans med hunden när solen börjar gå ner.. Det behöver vi alla tre minsann! 

Bjuder på lite bilder idag :)

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0